Ak nás chcete kontaktovať, napíšte na adresu  info@fenzy.sk

Košík0

Košík


Č.položky : 0

100% Záruka spokojnosti. Pokiaľ nie ste s produktom spokojní, môžete ho do 14 dní vrátiť! Môžete platiť v hotovosti na dobierku, Pay Pal alebo kreditnou kartou. 

Všeobecné podmienky

Všeobecné pravidlá a podmienky


1. Všeobecnosti

Všeobecné metódy a podmienky sa vyvíjajú v súlade s normami na ochranu spotrebiteľa na základe odporúčaní Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory a medzinárodných kódexov pre online a elektronické obchodovanie. Fenzy (internetový obchod) je spravovaný spoločnosťou INTEKO D.O.O., prevádzkovateľom elektronického obchodu.

Správa a adresa: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovinsko Registračné číslo: 5316251000; NIF: SI62410105

Nákupom alebo registráciou v spoločnosti Fenzy spotrebiteľ umožňuje obchodníkovi: ukladať, spracúvať a používať osobné informácie prenášané prostredníctvom webového formulára (až do zrušenia) na tieto účely: na poskytovanie tovaru, služieb, telefónnych hovorov, SMS, e-mailov, Správy WhatsApp alebo iné telekomunikačné prostriedky (neskôr: priamy marketing), prieskumy, štatistiky.

Spotrebiteľ si môže kedykoľvek (písomne alebo iným pohodlnejším spôsobom) zvoliť prevádzkovateľa, ktorý natrvalo pozastaví použitie jeho osobných údajov na účely priameho marketingu. Tieto metódy a všeobecné podmienky definujú fungovanie internetového obchodu, práva a povinnosti návštevníka, používateľa a kupujúceho, ako aj obchodný vzťah medzi obchodníkom a používateľom ako spotrebiteľom produktov v internetovom obchode.

2. Prístupnosť informácií

Obchodník sa zaväzuje, že bude používateľovi vždy k dispozícii: Informácie o totožnosti obchodníka (najmä v rámci spoločnosti a jej sídla a registračného čísla, v ktorom je spoločnosť registrovaná); Kontaktné informácie, ktoré umožňujú užívateľovi rýchlu komunikáciu a efektívne s e-mailovou adresou obchodníka atď.); I o základných charakteristikách služieb ponúkaných online obchodom, vrátane popredajných služieb a záruk;

Informácie o dostupnosti produktu v službe online obchodu ponúkajúce:
Forma a podmienky dodania výrobkov alebo služieb, najmä miesto a čas dodania;
Informácie o spôsobe platby;
informácie o lehote, v ktorej je možné zmluvu odstúpiť, a podmienkach odstúpenia;
informácie o možnosti vrátenia tovaru, ako aj o tom, kedy sa užívateľ objaví, vrátenie peňazí;

informácie o reklamačnom procese používateľa a informácie o kontakte a kontaktnom mieste zákazníka.


3. Bezpečnosť osobných údajov

Obchodník použije vhodné technologické a organizačné prostriedky na ochranu prenosu údajov z osobných údajov a platieb.

Autorizované online systémy sú zodpovedné za bezpečné autorizácie a prechody kreditných kariet. Autorizácie kreditných kariet sa vykonávajú v reálnom čase s okamžitým overením údajov v bankách. Informácie o karte sa neukladajú na serveri obchodníka.

Z bezpečnostných dôvodov je používateľ tiež zodpovedný za zaistenie bezpečnosti svojho mena a hesla a náležitej ochrany softvéru a antivírusov vo svojom počítači.

3.1. Zhromažďovanie osobných údajov
Pri objednávke v internetovom obchode (webová stránka) sú potrebné: celé meno, úplná adresa, číslo mobilného telefónu a e-mail.

Pri objednávke cez Facebook budete požiadaní o: celé meno, úplná adresa, číslo mobilného telefónu a e-mailová adresa. Pokiaľ ide o prieskumy na webovej stránke Fenzy.sk, používateľ môže na želanie pridať dátum narodenia, pohlavie, vek, telesné rozmery atď.

Na účely zadávania žiadostí môže spoločnosť Fenzy odpovedať používateľom e-mailom, poštou, mobilným telefónom, chatovacími miestnosťami atď. A zhromažďovať tieto údaje: meno, priezvisko, dátum narodenia, pohlavie, e-mail, doručovacia adresa, telefonné číslo a telesné miery.

3.2. Zhromažďovanie osobných údajov

Kedykoľvek navštívite webovú stránku Fenzy.sk, osobné údaje, ako napríklad prístupové číslo na webovú stránku, čas prístupu, prezerané články atď., Sú automaticky anotované (nie ako súčasť registrácie). Tieto informácie sa používajú na štatistiku spoločnosti a na zlepšenie obsahu a bezpečnosti stránky.

Používateľ môže zabrániť zhromažďovaniu osobných údajov prostredníctvom cookies pomocou príslušného nastavenia vo svojom internetovom prehliadači.

Ak používateľ nie je zaregistrovaný, neosobné údaje zhromažďujú aj služby: ako Google Analytics, Iprom, AdServer atď. ktorý inštaluje cookie do počítača používateľa. Tieto služby nikdy nezaznamenávajú osobné údaje prostredníctvom súborov cookie pomocou vhodného nastavenia vo vašom prehliadači. Používaním stránok Fenzy Facebook a Fenzy Instagram dobrovoľným zverejňovaním fotografií a videí na stránkach Fenzy Facebook a Fenzy Instagram povoľte správcovi stránky Fenzy (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava) používať obsah zverejnený na reklamné účely na iných stránkach Fenzy. v rámci skupiny rôzne reklamné kampane a komunikácia s ostatnými používateľmi stránok Fenzy na Facebooku a Instagrame.

4.Ochrana maloletých
Obchodník v internetovom obchode neprijíma objednávky od osoby, ktorá vie alebo má podozrenie, že je maloletá, bez toho, aby mala výslovnú objednávku / povolenie od svojich rodičov alebo zákonných zástupcov.

Bez súhlasu rodičov alebo zákonných zástupcov obchodník neprijíma osobné údaje maloletej osoby a neposkytuje informácie prijaté od dieťaťa tretím stranám, pokiaľ nepochádzajú od jeho rodičov alebo zákonných zástupcov.

5. Zodpovednosť
Obchodník vynakladá maximálne úsilie, aby zabezpečil aktualizáciu a opravu informácií zverejnených v internetovom obchode, hoci vlastnosti produktu, dodacie lehoty alebo ceny sa môžu rýchlo meniť a nemusí byť schopný opraviť údaje zverejnené v internetovom obchode v internetovom obchode. včas. V takýchto prípadoch bude obchodník informovaný o výmene a umožní vám odmietnuť / zrušiť objednávku alebo zmeniť objednávku.

Aj keď sa obchodník snaží poskytnúť presné fotografie položiek, ktoré sú k dispozícii v ich internetovom obchode, všetky fotografie by mali byť brané ako symbolické. Fotografie neposkytujú funkcie produktu.

6. Podmienky nákupu internetového obchodu
Vzhľadom na povahu online nakupovania sa ponuka online produktov často rýchlo mení a aktualizuje. Preto sa môžu vyskytnúť chyby, ak sa tak stane, dajte nám prosím vedieť na info@fenzy.sk. Situáciu sa pokúsime vyriešiť čo najskôr.

6.1. Dodacia lehota

Dodacia doba tovaru zo skladu zvyčajne trvá 5 až 6 pracovných dní na Slovensko. Zákazník však môže prostredníctvom online obchodu skontrolovať odhadovaný dátum každej položky. Všetky položky v internetovom obchode sú k dispozícii v primeranom čase.

6.2. Vyzdvihovanie objednávky

Dopravca oznámi spotrebiteľovi dátum a čas dodania (s predchádzajúcim oznámením od distribútora telefonicky alebo e-mailom).

K dispozícii je tiež možnosť doručenia spoločnosťou DHL Express, ktorá stojí 23,90€. Objednávky prijaté do 12:00 počas týždňa budú doručené v ten istý deň a doručené do 1 - 2 pracovných dní. Dodávky sa nerobia cez víkendy a sviatky.DHL EXPRESS DODÁVKY VŽDY MAJÚ DODATOČNÉ NÁKLADY. Pri výmenách položiek objednaných pomocou služby DHL Express budeme zasielať výmeny so štandardným doručením.

6.3. Spôsob platby
- kreditná karta (Visa, Maestro, Mastercard),

- kreditný kód,

- platba v hotovosti ,

-. výnimočne môžete za svoju objednávku zaplatiť aj na základe odhadu. Pre tento spôsob platby nám môžete napísať e-mail na adresu info@fenzy.sk

K dispozícii je tiež možnosť doručenia spoločnosťou DHL Express za 23,90€. Táto možnosť dopravy nie je zadarmo.Ak zvolíte dobierku, automaticky súhlasíte s tým, že v čase dodania zaplatíte v hotovosti presnú sumu objednávky (ďalšie informácie nájdete v našich všeobecných obchodných podmienkach).

6.4. Ceny
Všetky ceny v internetovom obchode sú uvedené v Eur a zahŕňajú DPH, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Všetky ceny uvedené v obchode sú ceny produktov, ktoré nezahŕňajú náklady na dopravu (pozri body 3 a 10. Všetky ceny platia v čase uzavretia zmluvy.

6.5. Kódy (poukazy)

• Zľavový kód

Zľavový kód ponúka pri zakúpení prostredníctvom online obchodu Fenzy.sk niekoľko výhod a má obmedzenú platnosť. Kód získava nový kupujúci prostredníctvom elektronických oznámení, SMS správ alebo inými prostriedkami. Kód je možné vydať ako percentuálnu zľavu alebo ako pevnú sumu. Kód nie je možné uplatniť v hotovosti.

• Akreditačný kód

Zákazník dostane kreditný kód v prípade odstúpenia od zmluvy a namiesto splácania na svojom bankovom účte zvolí jedinečný kreditný kód pre hodnotu uskutočneného nákupu. Zákazník môže tento kód použiť na ďalší nákup alebo na nasledujúce nákupy, ak nebol použitý pri prvom nákupe v plnom rozsahu. Máte právo uplatniť hotovostný kód.

6.6. Postup nákupu

6.6.1. Objednávka bola prijatá

Pri uskutočňovaní objednávky dostane užívateľ (zákazník) od obchodníka e-mailom oznámenie „objednávka bola prijatá." Užívateľ má právo zrušiť objednávku a zmeniť jej obsah prostredníctvom info@fenzy.sk, alebo messenger.

6.6.2. Objednávka potvrdená

Pokiaľ užívateľ (zákazník) objednávku nezruší, bude objednávka spracovaná neskôr. Po prijatí objednávky obchodník skontroluje dostupnosť objednaných produktov a objednávku potvrdí alebo ju z nejakého dôvodu odmietne. Obchodník môže tiež kontaktovať používateľa (zákazníka) prostredníctvom kontaktného telefónneho čísla za účelom overenia údajov alebo zabezpečenia dodávky. Po potvrdení objednávky bude distribútor (Expedico/SPS) e-mailom informovať o predpokladanom termíne dodania.

6.6.3. Mărfuri expediate

Obchodník pripraví objednané produkty pre distribútora (Expedico/SPS), ktorý sa postará o ich doručenie v dohodnutom termíne.

6.7. Zmluva nákupu

Obchodník vystaví používateľovi, ktorý si kúpi niektorý z našich produktov z internetového obchodu, faktúru s rozpisom nákladov a vysvetlením práva na odstúpenie od nákupu vrátením zakúpeného produktu za stanovených podmienok (pozri bod 10) . Kúpna zmluva je uzavretá v slovenčine.
Kúpna zmluva medzi obchodníkom a používateľom (zákazníkom) sa uzatvára, keď obchodník potvrdí objednávku. Od tohto okamihu sú všetky ceny a ďalšie podmienky nákupu pevne stanovené a vzťahujú sa na obchodníka aj používateľa (zákazníka).

6.8. VÝMENY, VRÁTENIA A REKLAMÁCIE

Snažíme sa pre vás vytvoriť ten najlepší zážitok z nakupovania, no uvedomujeme si, že niekedy nastane situácia, keď vám tovar nevyhovuje a potrebujete ho vymeniť, vrátiť alebo reklamovať.

Objednávku môžete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať do 14 dní od prijatia balíka.

Pred vrátením balíka do nášho skladu MUSÍTE vyplniť Online formulár.

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte nás prosím na info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

1. Vrátený výrobok musí byť v stave, v akom ste ho dostali.

2. Vrátený tovar musí byť nenosený a nevypraný, v pôvodnom obale so všetkými súvisiacimi štítkami. V opačnom prípade si vyhradzujeme právo odmietnuť takéto vrátenie v súlade s našimi obchodnými podmienkami.

3. Z hygienických a zdravotných dôvodov sa obmedzuje vrátenie týchto vecí:

- Neakceptujeme vrátenie náušníc
- Plavky je možné vrátiť len v prípade, že nebola odstránená ochranná fólia.
- Obuv môže byť použitá iba v interiéri

4. V prípade, že tovar NEBUDE vrátený v stave, v akom ho zákazník obdržal, internetový obchod Fenzy SI VYHRAZUJE PRÁVO:
- odpočítať 15 € z kúpnej ceny v prípade, že je tovar špinavý
- odpočítať 10 € z kúpnej ceny v prípade, že je tovar POKRČENÝ
- odmietnuť vrátenie peňazí v prípade, že je produkt zničený

Môžete si vybrať:

1. Vymeňte výrobok

2. Vrátenie peňazí

1. VÝMENA

V prípade, že objednaný produkt nezodpovedá Vašej veľkosti, máte možnosť vymeniť ho za väčšiu/menšiu veľkosť alebo za akýkoľvek iný tovar z našej stránky www.fenzy.sk.

Tovar, ktorý chcete vymeniť sa môžete vrátiť do najneskôr do 14 dní od prijatia balíka.

Ak chcete vymeniť výrobok, vyplňte Online formulár a zadajte, ktorý výrobok chcete na výmenu dostať.

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak e-mail nedostanete a potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte nás prosím na info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

Zhrnutie online formulára, ktorý dostanete e-mailom, MUSÍTE vytlačiť a priložiť k balíku. Ak formulár nebude priložený, vyhradzujeme si právo predĺžiť dobu spracovania vrátenia tovaru až na 60 dní.

Výmena bude odoslaná hneď, ako dostaneme a skontrolujeme Váš balík v našom hlavnom sklade v Slovinsku.

Viac o našich obchodných podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných obchodných podmienkach.

2. VRÁTENIE PEŇAZÍ
V prípade, že Vaša objednávka nevyhovuje, môžete ju vrátiť a zvoliť možnosť vrátenia peňazí.

PRED odoslaním balíka MUSÍTE vyplniť online formulár. Do online formulára zadajte presný IBAN a informácie o majiteľovi účtu.

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak email nedostanete, kontaktujte nás na: info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

Zhrnutie online formulára, ktorý dostanete e-mailom, MUSÍTE vytlačiť a priložiť k balíku. Ak formulár nie je súčasťou balenia, vyhradzujeme si právo predĺžiť dobu spracovania vrátenia tovaru až na 60 dní.

DÔLEŽITÉ:

Balík môžete vrátiť prostredníctvom ktorejkoľvek doručovacej služby. Poštovné náklady Vašej objednávky, žiaľ, NEHRADÍME, preto vám odporúčame zvoliť si najlacnejší spôsob doručenia s možnosťou sledovania balíka.

Zásielky odoslané na naše náklady neprijímame.

Nevyberte si službu bez sledovania balíka a uschovajte si doklad s číslom zásielky, kým vám nevrátime kúpnu cenu.

Kúpnu cenu vám vrátime do 14 dní od prijatia balíka na náš hlavný sklad.

Do online formulára zadajte presný IBAN účet (pozrite príklad IBAN nižšie) a informácie o majiteľovi účtu (meno, priezvisko a adresa majiteľa IBAN účtu).

V prípade nesprávneho IBAN-u sa proces vrátenia peňazí môže predĺžiť až na 60 dní.

Náklady na bankovú transakciu v prípade vrátenia peňazí hradí Inteko d.o.o. a sú pre vás bezplatné.

Ak nám poskytnete nesprávny IBAN, zákazníkovi budú pri opätovnom prevode účtované náklady na opätovnú transakciu (5 €). Ďakujem za pochopenie.

Poplatky za vrátený tovar hradí zákazník. Balík musí byť odoslaný poštou do hlavného skladu spoločnosti Fenzy, na adresu INTEKO D.O.O. MIRCE 14 5270 AJDOVŠČINA SLOVENIA

Viac o našich obchodných podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných obchodných podmienkach.

3. REKLAMÁCIE
Ak ste dostali nesprávny alebo poškodený tovar, ospravedlňujeme sa. Vašu reklamáciu vyriešime čo najskôr.

Ak ste dostali poškodenú alebo špinavú položku, vyplňte online formulár.

V online formulári uveďte, ktorá položka je poškodená a to tak, že ako dôvod vrátenia vyberiete možnosť „Položka je poškodená / špinavá".

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak e-mail nedostanete, kontaktujte nás na: info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

Zhrnutie online formulára, ktorý dostanete e-mailom, MUSÍTE vytlačiť a priložiť k balíku. Ak formulár nebude priložený, vyhradzujeme si právo predĺžiť dobu spracovania vrátenia tovaru až na 60 dní.

6.9. Doručenie
Obchodník doručí produkty objednané používateľom (zákazníkom) v dohodnutom termíne, distribučným partnerom obchodníka je Expedico/SPS.V prípade viditeľného poškodenia obalu alebo tovaru je potrebné po prevzatí tovaru požiadať zákazníka o pomoc u distribútora (donášková služba). Kupujúci tohto tovaru nie je povinný prevziať a môže zásielku odmietnuť, ak je obal fyzicky poškodený, nevykazuje obsah alebo stopy po otvorení alebo ak sú výrobky v obale poškodené; ak kupujúci balík prijal, musí iniciovať postup podania žiadosti priamo s distribútorom.

6.10. Zamietnuté alebo neakceptované objednávky

Keď zákazník zadá objednávku prostredníctvom stránky www.fenzy.sk, automaticky súhlasí s dodržaním všetkých nákupných podmienok. Po ukončení objednávky zákazník súhlasí s prijatím a zaplatením celej sumy objednávky (pozri Všeobecné podmienky, článok 6.2.). Zákazník môže zrušiť kúpnu a predajnú zmluvu iba v prípade predchádzajúceho oznámenia e-mailom alebo telefonicky (všeobecné podmienky, článok 6.6.1 a 6.6.2) pred tým, ako objednávka vstúpi do procesu doručenia. Ak je objednávka už na dodaní alebo v predajni predajcu a zákazník poruší zmluvu odmietnutím alebo neprijatím objednávky bez predchádzajúceho zrušenia, má predávajúci (obchod s oblečením Fenzy) právo požadovať vrátenie peňazí vo výške 20 eur, čo zahŕňa náklady na zabalenie, prepravu a vrátenie. Výdavky je potrebné vrátiť na nasledujúci bankový účet: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovinsko, IBAN: SI56 0475 1000 0376 750
Ak nevráti peniaze do 8 dní od prijatia oznámenia, môže predávajúci začať legálnym spôsobom požadovať vrátenie peňazí.

6.11. Objednávku na stránke Fenzy.sk môže zadať každý zákazník, ktorý má trvalý alebo prechodný pobyt v niektorej z krajín EÚ, avšak takáto objednávka bude doručená iba v prípade, ak sa adresa doručenia objednávky nachádza v niektorej z krajín, v ktorých Fenzy internetový obchod má funkčný internetový obchod a podpísanú zmluvu s doručovacou službou.

Internetový obchod Fenzy môže doručiť balík do týchto krajín: Slovinsko, Chorvátsko, Taliansko, Španielsko, Portugalsko, Nemecko, Rakúsko, Rumunsko, Slovensko, Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Grécko, Bulharsko, Litva, Lotyšsko a Estónsko

7. Pohľadávky, súdne spory a presadzovanie práva

Obchodník dodržiava príslušné pravidlá ochrany spotrebiteľa, má efektívny systém vybavovania sťažností a má osobu, ktorá v prípade problémov môže kontaktovať používateľa (zákazníka) e-mailom alebo vo výnimočných prípadoch telefonicky. V prípade problémov nás môže užívateľ (klient) kedykoľvek kontaktovať e-mailom: info@fenzy.sk. Postup vybavovania sťažnosti je dôverný.

Obchodník do 5 pracovných dní potvrdí, že dostal reklamáciu, a informoval používateľa (zákazníka) o približnom čase na vybavenie reklamácie a bude ho priebežne informovať o priebehu postupu. Obchodník sa bude usilovať vyriešiť čo najlepšie riešenie sporu vzájomnou dohodou. Ak nedôjde k priateľskému urovnaniu sporu, je na urovnanie sporu medzi obchodníkom a používateľom (zákazníkom) výlučne príslušný súd v Ľubľane. Obchodník a zákazník ako účastníci elektronického obchodu vzájomne uznávajú platnosť elektronických správ na súdoch.

Tieto všeobecné zmluvné podmienky a všetky spory medzi obchodníkom a používateľom (zákazníkom) podliehajú slovinskému hmotnému a procesnému právu bez použitia pravidiel medzinárodného práva súkromného, ktoré naznačujú použitie iného práva.

Na všetky vzťahy, práva a povinnosti, na ktoré sa nevzťahujú tieto všeobecné podmienky, sa uplatňujú ustanovenia povinného zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane spotrebiteľa.

8. Zmeny všeobecných podmienok činnosti

Užívateľ, ktorý nesúhlasí so zmenami a / alebo úpravami týchto Všeobecných podmienok, musí zrušiť svoju registráciu do ôsmich dní od oznámenia zmeny a / alebo úpravy Všeobecných obchodných podmienok; v opačnom prípade sa vezme do úvahy dátum exspirácie a test nebude akceptovaný inak. Zrušenie registrácie musí byť pre obchodníka vykonané písomne používateľom.
Posledná aktualizácia :25.03.2021

Súhlasím

aby webová stránka Fenzy.sk používala cookies, aby umožnili oveľa lepšie prehliadanie bez ukladania osobných údajov.