Košík0


Č.položky : 0

100% Záruka spokojnosti. Pokiaľ nie ste s produktom spokojní, môžete ho do 15 dní vrátiť! Môžete platiť v hotovosti na dobierku, Pay Pal alebo kreditnou kartou. 

Všeobecné podmienky

Všeobecné pravidlá a podmienky


1. Všeobecnosti

Všeobecné metódy a podmienky sa vyvíjajú v súlade s normami na ochranu spotrebiteľa na základe odporúčaní Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory a medzinárodných kódexov pre online a elektronické obchodovanie. Fenzy (internetový obchod) je spravovaný spoločnosťou INTEKO D.O.O., prevádzkovateľom elektronického obchodu.

Správa a adresa: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovinsko Registračné číslo: 5316251000; NIF: SI62410105

Nákupom alebo registráciou v spoločnosti Fenzy spotrebiteľ umožňuje obchodníkovi: ukladať, spracúvať a používať osobné informácie prenášané prostredníctvom webového formulára (až do zrušenia) na tieto účely: na poskytovanie tovaru, služieb, telefónnych hovorov, SMS, e-mailov, Správy WhatsApp alebo iné telekomunikačné prostriedky (neskôr: priamy marketing), prieskumy, štatistiky.

Spotrebiteľ si môže kedykoľvek (písomne alebo iným pohodlnejším spôsobom) zvoliť prevádzkovateľa, ktorý natrvalo pozastaví použitie jeho osobných údajov na účely priameho marketingu. Tieto metódy a všeobecné podmienky definujú fungovanie internetového obchodu, práva a povinnosti návštevníka, používateľa a kupujúceho, ako aj obchodný vzťah medzi obchodníkom a používateľom ako spotrebiteľom produktov v internetovom obchode.

2. Prístupnosť informácií

Obchodník sa zaväzuje, že bude používateľovi vždy k dispozícii: Informácie o totožnosti obchodníka (najmä v rámci spoločnosti a jej sídla a registračného čísla, v ktorom je spoločnosť registrovaná); Kontaktné informácie, ktoré umožňujú užívateľovi rýchlu komunikáciu a efektívne s e-mailovou adresou obchodníka atď.); I o základných charakteristikách služieb ponúkaných online obchodom, vrátane popredajných služieb a záruk;

Informácie o dostupnosti produktu v službe online obchodu ponúkajúce:
Forma a podmienky dodania výrobkov alebo služieb, najmä miesto a čas dodania;
Informácie o spôsobe platby;
informácie o lehote, v ktorej je možné zmluvu odstúpiť, a podmienkach odstúpenia;
informácie o možnosti vrátenia tovaru, ako aj o tom, kedy sa užívateľ objaví, vrátenie peňazí;

informácie o reklamačnom procese používateľa a informácie o kontakte a kontaktnom mieste zákazníka.


3. Bezpečnosť osobných údajov

Obchodník použije vhodné technologické a organizačné prostriedky na ochranu prenosu údajov z osobných údajov a platieb.

Autorizované online systémy sú zodpovedné za bezpečné autorizácie a prechody kreditných kariet. Autorizácie kreditných kariet sa vykonávajú v reálnom čase s okamžitým overením údajov v bankách. Informácie o karte sa neukladajú na serveri obchodníka.

Z bezpečnostných dôvodov je používateľ tiež zodpovedný za zaistenie bezpečnosti svojho mena a hesla a náležitej ochrany softvéru a antivírusov vo svojom počítači.

3.1. Zhromažďovanie osobných údajov
Pri objednávke v internetovom obchode (webová stránka) sú potrebné: celé meno, úplná adresa, číslo mobilného telefónu a e-mail.

Pri objednávke cez Facebook budete požiadaní o: celé meno, úplná adresa, číslo mobilného telefónu a e-mailová adresa. Pokiaľ ide o prieskumy na webovej stránke Fenzy.sk, používateľ môže na želanie pridať dátum narodenia, pohlavie, vek, telesné rozmery atď.

Na účely zadávania žiadostí môže spoločnosť Fenzy odpovedať používateľom e-mailom, poštou, mobilným telefónom, chatovacími miestnosťami atď. A zhromažďovať tieto údaje: meno, priezvisko, dátum narodenia, pohlavie, e-mail, doručovacia adresa, telefonné číslo a telesné miery.

3.2. Zhromažďovanie osobných údajov

Kedykoľvek navštívite webovú stránku Fenzy.sk, osobné údaje, ako napríklad prístupové číslo na webovú stránku, čas prístupu, prezerané články atď., Sú automaticky anotované (nie ako súčasť registrácie). Tieto informácie sa používajú na štatistiku spoločnosti a na zlepšenie obsahu a bezpečnosti stránky.

Používateľ môže zabrániť zhromažďovaniu osobných údajov prostredníctvom cookies pomocou príslušného nastavenia vo svojom internetovom prehliadači.

Ak používateľ nie je zaregistrovaný, neosobné údaje zhromažďujú aj služby: ako Google Analytics, Iprom, AdServer atď. ktorý inštaluje cookie do počítača používateľa. Tieto služby nikdy nezaznamenávajú osobné údaje prostredníctvom súborov cookie pomocou vhodného nastavenia vo vašom prehliadači. Používaním stránok Fenzy Facebook a Fenzy Instagram dobrovoľným zverejňovaním fotografií a videí na stránkach Fenzy Facebook a Fenzy Instagram povoľte správcovi stránky Fenzy (Inteko doo, Slap 3e, 5271 Vipava) používať obsah zverejnený na reklamné účely na iných stránkach Fenzy. v rámci skupiny rôzne reklamné kampane a komunikácia s ostatnými používateľmi stránok Fenzy na Facebooku a Instagrame.

4.Ochrana maloletých
Obchodník v internetovom obchode neprijíma objednávky od osoby, ktorá vie alebo má podozrenie, že je maloletá, bez toho, aby mala výslovnú objednávku / povolenie od svojich rodičov alebo zákonných zástupcov.

Bez súhlasu rodičov alebo zákonných zástupcov obchodník neprijíma osobné údaje maloletej osoby a neposkytuje informácie prijaté od dieťaťa tretím stranám, pokiaľ nepochádzajú od jeho rodičov alebo zákonných zástupcov.

5. Zodpovednosť
Obchodník vynakladá maximálne úsilie, aby zabezpečil aktualizáciu a opravu informácií zverejnených v internetovom obchode, hoci vlastnosti produktu, dodacie lehoty alebo ceny sa môžu rýchlo meniť a nemusí byť schopný opraviť údaje zverejnené v internetovom obchode v internetovom obchode. včas. V takýchto prípadoch bude obchodník informovaný o výmene a umožní vám odmietnuť / zrušiť objednávku alebo zmeniť objednávku.

Aj keď sa obchodník snaží poskytnúť presné fotografie položiek, ktoré sú k dispozícii v ich internetovom obchode, všetky fotografie by mali byť brané ako symbolické. Fotografie neposkytujú funkcie produktu.

6. Podmienky nákupu internetového obchodu
Vzhľadom na povahu online nakupovania sa ponuka online produktov často rýchlo mení a aktualizuje. Preto sa môžu vyskytnúť chyby, ak sa tak stane, dajte nám prosím vedieť na info@fenzy.sk. Situáciu sa pokúsime vyriešiť čo najskôr.

6.1. Dodacia lehota

Dodacia doba tovaru zo skladu zvyčajne trvá 5 až 6 pracovných dní na Slovensko. Zákazník však môže prostredníctvom online obchodu skontrolovať odhadovaný dátum každej položky. Všetky položky v internetovom obchode sú k dispozícii v primeranom čase.

6.2. Colectarea produselor

Dopravca oznámi spotrebiteľovi dátum a čas dodania (s predchádzajúcim oznámením od distribútora telefonicky alebo e-mailom).

K dispozícii je tiež možnosť doručenia spoločnosťou DHL Express, ktorá stojí 21,90€. Objednávky prijaté do 12:00 počas týždňa budú doručené v ten istý deň a doručené do 1 - 2 pracovných dní. Dodávky sa nerobia cez víkendy a sviatky.DHL EXPRESS DODÁVKY VŽDY MAJÚ DODATOČNÉ NÁKLADY. Pri výmenách položiek objednaných pomocou služby DHL Express budeme zasielať výmeny so štandardným doručením.

6.3. Spôsob platby
- kreditná karta (Visa, Maestro, Mastercard),

- kreditný kód,

- platba v hotovosti ,

-. výnimočne môžete za svoju objednávku zaplatiť aj na základe odhadu. Pre tento spôsob platby nám môžete napísať e-mail na adresu info@fenzy.sk

K dispozícii je tiež možnosť doručenia spoločnosťou DHL Express za 21,90€. Táto možnosť dopravy nie je zadarmo.Ak zvolíte dobierku, automaticky súhlasíte s tým, že v čase dodania zaplatíte v hotovosti presnú sumu objednávky (ďalšie informácie nájdete v našich všeobecných obchodných podmienkach).

6.4. Ceny
Všetky ceny v internetovom obchode sú uvedené v Eur a zahŕňajú DPH, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Všetky ceny uvedené v obchode sú ceny produktov, ktoré nezahŕňajú náklady na dopravu (pozri body 3 a 10. Všetky ceny platia v čase uzavretia zmluvy.

6.5. Kódy (poukazy)

• Zľavový kód

Zľavový kód ponúka pri zakúpení prostredníctvom online obchodu Fenzy.sk niekoľko výhod a má obmedzenú platnosť. Kód získava nový kupujúci prostredníctvom elektronických oznámení, SMS správ alebo inými prostriedkami. Kód je možné vydať ako percentuálnu zľavu alebo ako pevnú sumu. Kód nie je možné uplatniť v hotovosti.

• Akreditačný kód

Zákazník dostane kreditný kód v prípade odstúpenia od zmluvy a namiesto splácania na svojom bankovom účte zvolí jedinečný kreditný kód pre hodnotu uskutočneného nákupu. Zákazník môže tento kód použiť na ďalší nákup alebo na nasledujúce nákupy, ak nebol použitý pri prvom nákupe v plnom rozsahu. Máte právo uplatniť hotovostný kód.

6.6. Postup nákupu

6.6.1. Objednávka bola prijatá

Pri uskutočňovaní objednávky dostane užívateľ (zákazník) od obchodníka e-mailom oznámenie „objednávka bola prijatá." Užívateľ má právo zrušiť objednávku a zmeniť jej obsah prostredníctvom info@fenzy.sk, alebo messenger.

6.6.2. Objednávka potvrdená

Pokiaľ užívateľ (zákazník) objednávku nezruší, bude objednávka spracovaná neskôr. Po prijatí objednávky obchodník skontroluje dostupnosť objednaných produktov a objednávku potvrdí alebo ju z nejakého dôvodu odmietne. Obchodník môže tiež kontaktovať používateľa (zákazníka) prostredníctvom kontaktného telefónneho čísla za účelom overenia údajov alebo zabezpečenia dodávky. Po potvrdení objednávky bude distribútor (Packeta) e-mailom informovať o predpokladanom termíne dodania.

6.6.3. Mărfuri expediate

Obchodník pripraví objednané produkty pre distribútora (Packeta), ktorý sa postará o ich doručenie v dohodnutom termíne.

6.7. Zmluva nákupu

Obchodník vystaví používateľovi, ktorý si kúpi niektorý z našich produktov z internetového obchodu, faktúru s rozpisom nákladov a vysvetlením práva na odstúpenie od nákupu vrátením zakúpeného produktu za stanovených podmienok (pozri bod 10) . Kúpna zmluva je uzavretá v slovenčine.
Kúpna zmluva medzi obchodníkom a používateľom (zákazníkom) sa uzatvára, keď obchodník potvrdí objednávku. Od tohto okamihu sú všetky ceny a ďalšie podmienky nákupu pevne stanovené a vzťahujú sa na obchodníka aj používateľa (zákazníka).

6.8. Vrátenie tovaru

Snažíme sa pre vás vytvárať čo najlepší zážitok z nakupovania, ale sme si vedomí toho, že niekedy nastane situácia, že vám položka nevyhovuje a musíte ju vymeniť, vrátiť alebo podať sťažnosť.

Objednávku môžete vymeniť, vrátiť alebo podať sťažnosť do 14 dní od prijatia balíka.

V prípade reklamácie alebo výmeny nás prosím kontaktujte na info@fenzy.sk

V prípade výmeny alebo vrátenia položky musí byť výrobok v pôvodnom stave.
Tovar je potrebné vrátiť nenosený a nepraný, v pôvodnom obale so všetkými príslušnými štítkami. V opačnom prípade si vyhradzujeme právo odmietnuť takéto vrátenie v súlade s našimi obchodnými podmienkami.

Z hygienických a zdravotných dôvodov je vrátenie nasledujúcich položiek obmedzené:

- Neakceptujeme vrátenie náušníc
- Plavky je možné vrátiť iba vtedy, ak nebolo odstránené ochranné tesnenie.
- Topánky je možné skúšať iba v interiéri

1. VÝMENA / HODNOTA POUKAZU
1.1. VÝMENA
Pokiaľ prijatý tovar nezodpovedá vašej veľkosti, máte možnosť tovar vymeniť za väčšiu / menšiu veľkosť alebo za akýkoľvek iný tovar z našej webovej stránky www.fenzy.sk

Tovar, ktorý chcete vymeniť, je možné vrátiť do 14 dní od prijatia balíka.

Ak chcete položku vymeniť, informujte o tom do 14 dní od prijatia balíka našu zákaznícku podporu, ktorá vám poskytne podrobné pokyny na výmenu položky.

Napíšte nám na: info@fenzy.sk

1.2. POUKAZ
Pokiaľ vám prijatý tovar nevyhovuje a nechcete zaň v súčasnej dobe dostať náhradu, môžete si vybrať možnosť poukazu v hodnote vrátenéj položky/položiek, ktorý môžete použiť pri nasledujúcom nákupe.

Ak chcete získať poukaz, vo výmennom formulári vyplňte pole, „Chcem dostať poukaz". Poukaz dostanete e-mailom.
Balíček pošlite na adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Tu si môžete vytlačiť štítok so spiatočnou adresou balíka.

Viac o našich podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných podmienkach.

2. REKLAMÁCIA
Ak ste obdržali nesprávny alebo poškodený tovar, ospravedlňujeme sa. Vašu sťažnosť vyriešime čo najskôr.

V prípade, že ste dostali nesprávnu položku, kontaktujte našu zákaznícku podporu na emailovú adresu info@fenzy.sk

V prípade, že ste obdržali poškodený tovar, pošlite prosím fotky poškodeného / chybného tovaru na našu zákaznícku podporu na info@fenzy.sk

3. VRÁTENIE PEŇAZÍ
V prípade, že vám objednávka nevyhovuje a rozhodnete sa pre vrátenie peňazí, môžete ju vrátiť na našu adresu prostredníctvom akejkoľvek doručovacie služby.

Pri vrátení objednávky bohužiaľ nehradíme poštovné náklady, preto vám odporúčame zvoliť najlacnejší spôsob doručenia s možnosťou sledovania balíka.

NEAKCEPTUJEME vrátené zásielky s platbou pri dobierke

Nevyberajte prosím službu bez sledovania zásielky a nechajte si doklad so sledovacím číslom balíka, do doby než vám vrátime kúpnu cenu.

Ak vraciate tovar z dvoch alebo viacerých rôznych objednávok, nezabudnite do formulára pre vrátenie napísať čísla všetkých vrátených objednávok.

Tu si môžete vytlačiť štítok so spiatočnou adresou balíka

Kúpnu cenu vám vrátime do 14 pracovných dní od doručenia balíka do nášho hlavného skladu v Slovinsku.

Ak ste za svoj balík zaplatili pri dobierke alebo kreditnou kartou, napíšte prosím číslo účtu v tvare IBAN (pozri príklad IBAN nižšie) a údaje o majiteľovi účtu do formulára pre vrátenie priloženého k balíku (meno, priezvisko a adresa majiteľa účtu, ktorého IBAN ste uviedli).

V prípade, že zadaný IBAN je nesprávny, môže byť proces vrátenia peňazí predĺžený.

Náklady na bankovú transakciu v prípade vrátenia peňazí hradí spoločnosť Intek d.o.o. a sú pre vás zdarma.

Ak nám poskytnete nesprávny IBAN, budú zákazníkovi pri opätovnom prevode účtované náklady na opakovanú transakciu (5 EUR). Ďakujeme za pochopenie.

Balík nám môžete vrátiť na nižšie uvedenú adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Prosíme, starostlivo si prečítajte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho k balíku.

Tu si môžete vytlačiť štítok so spiatočnou adresou balíka.

Viac o našich podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných podmienkach.


6.9. Doručenie
Obchodník doručí produkty objednané používateľom (zákazníkom) v dohodnutom termíne, distribučným partnerom obchodníka je Packeta.V prípade viditeľného poškodenia obalu alebo tovaru je potrebné po prevzatí tovaru požiadať zákazníka o pomoc u distribútora (donášková služba). Kupujúci tohto tovaru nie je povinný prevziať a môže zásielku odmietnuť, ak je obal fyzicky poškodený, nevykazuje obsah alebo stopy po otvorení alebo ak sú výrobky v obale poškodené; ak kupujúci balík prijal, musí iniciovať postup podania žiadosti priamo s distribútorom.

6.10. Zamietnuté alebo neakceptované objednávky

Keď zákazník zadá objednávku prostredníctvom stránky www.fenzy.sk, automaticky súhlasí s dodržaním všetkých nákupných podmienok. Po ukončení objednávky zákazník súhlasí s prijatím a zaplatením celej sumy objednávky (pozri Všeobecné podmienky, článok 6.2.). Zákazník môže zrušiť kúpnu a predajnú zmluvu iba v prípade predchádzajúceho oznámenia e-mailom alebo telefonicky (všeobecné podmienky, článok 6.6.1 a 6.6.2) pred tým, ako objednávka vstúpi do procesu doručenia. Ak je objednávka už na dodaní alebo v predajni predajcu a zákazník poruší zmluvu odmietnutím alebo neprijatím objednávky bez predchádzajúceho zrušenia, má predávajúci (obchod s oblečením Fenzy) právo požadovať vrátenie peňazí vo výške 20 eur, čo zahŕňa náklady na zabalenie, prepravu a vrátenie. Výdavky je potrebné vrátiť na nasledujúci bankový účet: INTEKO d.o.o., Slap 3E, 5271 Vipava, Slovinsko, IBAN: SI56 0475 1000 0376 750
Ak nevráti peniaze do 8 dní od prijatia oznámenia, môže predávajúci začať legálnym spôsobom požadovať vrátenie peňazí.

7. Pohľadávky, súdne spory a presadzovanie práva

Obchodník dodržiava príslušné pravidlá ochrany spotrebiteľa, má efektívny systém vybavovania sťažností a má osobu, ktorá v prípade problémov môže kontaktovať používateľa (zákazníka) e-mailom alebo vo výnimočných prípadoch telefonicky. V prípade problémov nás môže užívateľ (klient) kedykoľvek kontaktovať e-mailom: info@fenzy.sk. Postup vybavovania sťažnosti je dôverný.

Obchodník do 5 pracovných dní potvrdí, že dostal reklamáciu, a informoval používateľa (zákazníka) o približnom čase na vybavenie reklamácie a bude ho priebežne informovať o priebehu postupu. Obchodník sa bude usilovať vyriešiť čo najlepšie riešenie sporu vzájomnou dohodou. Ak nedôjde k priateľskému urovnaniu sporu, je na urovnanie sporu medzi obchodníkom a používateľom (zákazníkom) výlučne príslušný súd v Ľubľane. Obchodník a zákazník ako účastníci elektronického obchodu vzájomne uznávajú platnosť elektronických správ na súdoch.

Tieto všeobecné zmluvné podmienky a všetky spory medzi obchodníkom a používateľom (zákazníkom) podliehajú slovinskému hmotnému a procesnému právu bez použitia pravidiel medzinárodného práva súkromného, ktoré naznačujú použitie iného práva.

Na všetky vzťahy, práva a povinnosti, na ktoré sa nevzťahujú tieto všeobecné podmienky, sa uplatňujú ustanovenia povinného zákonníka, zákona o elektronickom obchode, zákona o ochrane osobných údajov a zákona o ochrane spotrebiteľa.

8. Zmeny všeobecných podmienok činnosti

Užívateľ, ktorý nesúhlasí so zmenami a / alebo úpravami týchto Všeobecných podmienok, musí zrušiť svoju registráciu do ôsmich dní od oznámenia zmeny a / alebo úpravy Všeobecných obchodných podmienok; v opačnom prípade sa vezme do úvahy dátum exspirácie a test nebude akceptovaný inak. Zrušenie registrácie musí byť pre obchodníka vykonané písomne používateľom.
Posledná aktualizácia :25.03.2021

Súhlasím

aby webová stránka Fenzy.sk používala cookies, aby umožnili oveľa lepšie prehliadanie bez ukladania osobných údajov.