Ak nás chcete kontaktovať, napíšte na adresu  info@fenzy.sk

Košík0

Košík


Č.položky : 0

100% Záruka spokojnosti. Pokiaľ nie ste s produktom spokojní, môžete ho do 14 dní vrátiť! Môžete platiť v hotovosti na dobierku, Pay Pal alebo kreditnou kartou. 

VÝMENY, VRÁTENIA A REKLAMÁCIE

Snažíme sa pre vás vytvoriť ten najlepší zážitok z nakupovania, no uvedomujeme si, že niekedy nastane situácia, keď vám tovar nevyhovuje a potrebujete ho vymeniť, vrátiť alebo reklamovať.

Objednávku môžete vymeniť, vrátiť alebo reklamovať do 14 dní od prijatia balíka.

Pred vrátením balíka do nášho skladu MUSÍTE vyplniť Online formulár. 

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, kontaktujte nás prosím na info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

1. Vrátený výrobok musí byť v stave, v akom ste ho dostali.

2. Vrátený tovar musí byť nenosený a nevypraný, v pôvodnom obale so všetkými súvisiacimi štítkami. V opačnom prípade si vyhradzujeme právo odmietnuť takéto vrátenie v súlade s našimi obchodnými podmienkami.

3. Z hygienických a zdravotných dôvodov sa obmedzuje vrátenie týchto vecí:

- Neakceptujeme vrátenie náušníc
- Plavky je možné vrátiť len v prípade, že nebola odstránená ochranná fólia.
- Obuv môže byť použitá iba v interiéri

4. V prípade, že tovar NEBUDE vrátený v stave, v akom ho zákazník obdržal, internetový obchod Fenzy SI VYHRAZUJE PRÁVO:
- odpočítať 15 € z kúpnej ceny v prípade, že je tovar špinavý
- odpočítať 10 € z kúpnej ceny v prípade, že je tovar POKRČENÝ
- odmietnuť vrátenie peňazí v prípade, že je produkt zničený

1. VÝMENA

Priama výmena produktu prostredníctvom online formulára nie je možná.

Ak chcete vymeniť položku, ktorú ste dostali, jednoducho vyberte možnosť „vrátenia peňazí" v online formulári pre vrátenie.

Postupujte podľa pokynov na vrátenie tovaru, ktoré vám budú zaslané na vašu e-mailovú adresu po vyplnení online formulára.

Refundácia za vrátený produkt vám bude zaslaná na váš bankový účet do 14 dní od prijatia balíka v našom sklade.

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

 

Požadovaný produkt na výmenu si môžete ihneď objednať na našom webe.

Výmena bude odoslaná v predpokladanej dodacej lehote uvedenej na webe.

VYTVORIŤ NOVÚ OBJEDNÁVKU

2. VRÁTENIE PEŇAZÍ

V prípade, že Vaša objednávka nevyhovuje, môžete ju vrátiť a zvoliť možnosť vrátenia peňazí.

PRED odoslaním balíka MUSÍTE vyplniť online formulár. Do online formulára zadajte presný IBAN a informácie o majiteľovi účtu.

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak email nedostanete, kontaktujte nás na: info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

Zhrnutie online formulára, ktorý dostanete e-mailom, MUSÍTE vytlačiť a priložiť k balíku. Ak formulár nie je súčasťou balenia, vyhradzujeme si právo predĺžiť dobu spracovania vrátenia tovaru až na 60 dní.

DÔLEŽITÉ:

Balík môžete vrátiť prostredníctvom ktorejkoľvek doručovacej služby. Poštovné náklady Vašej objednávky, žiaľ, NEHRADÍME, preto vám odporúčame zvoliť si najlacnejší spôsob doručenia s možnosťou sledovania balíka. 

Akákoľvek kuriérska služba je povolená na spätné doručenie, bez zaťaženia dobierkou pre Fenzy ako príjemcu.

Nevyberte si službu bez sledovania balíka a uschovajte si doklad s číslom zásielky, kým vám nevrátime kúpnu cenu.

Kúpnu cenu vám vrátime do 14 dní od prijatia balíka na náš hlavný sklad.

Do online formulára zadajte presný IBAN účet (pozrite príklad IBAN nižšie) a informácie o majiteľovi účtu (meno, priezvisko a adresa majiteľa IBAN účtu).

V prípade nesprávneho IBAN-u sa proces vrátenia peňazí môže predĺžiť až na 60 dní.

Náklady na bankovú transakciu v prípade vrátenia peňazí hradí Inteko d.o.o. a sú pre vás bezplatné.

Ak nám poskytnete nesprávny IBAN, zákazníkovi budú pri opätovnom prevode účtované náklady na opätovnú transakciu (5 €). Ďakujem za pochopenie.

Viac o našich obchodných podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných obchodných podmienkach.

 

3. REKLAMÁCIE

Ak ste dostali nesprávny alebo poškodený tovar, ospravedlňujeme sa. Vašu reklamáciu vyriešime čo najskôr.

V prípade, že dostanete poškodený alebo špinavý produkt, prosíme Vás, aby ste si tovar pred vrátením dobre odfotili a zaslali obrázky, na ktorých je poškodenie zreteľné, na našu emailovú adresu: info@fenzy.sk .

Potom môžete vyplniť online formulár s označením, že produkt, ktorý ste dostali, je poškodený alebo špinavý.

Všetky inštrukcie vrátane adresy pre vrátenie balíka dostanete na Vašu emailovú adresu po vyplnení online formulára. Ak e-mail nedostanete, kontaktujte nás na: info@fenzy.sk

VYPLŇTE ONLINE FORMULÁR

Zhrnutie online formulára, ktorý dostanete e-mailom, MUSÍTE vytlačiť a priložiť k balíku. Ak formulár nebude priložený, vyhradzujeme si právo predĺžiť dobu spracovania vrátenia tovaru až na 60 dní.


Súhlasím

aby webová stránka Fenzy.sk používala cookies, aby umožnili oveľa lepšie prehliadanie bez ukladania osobných údajov.