Košík0


Č.položky : 0

100% Záruka spokojnosti. Pokiaľ nie ste s produktom spokojní, môžete ho do 15 dní vrátiť! Môžete platiť v hotovosti na dobierku, Pay Pal alebo kreditnou kartou. 

VÝMENY, REKLAMÁCIE A VRÁTENIA

Snažíme sa pre vás vytvárať čo najlepší zážitok z nakupovania, ale sme si vedomí toho, že niekedy nastane situácia, že vám položka nevyhovuje a musíte ju vymeniť, vrátiť alebo podať sťažnosť.

Objednávku môžete vymeniť, vrátiť alebo podať sťažnosť do 14 dní od prijatia balíka.

V prípade reklamácie alebo výmeny nás prosím kontaktujte na info@fenzy.sk

V prípade výmeny alebo vrátenia položky musí byť výrobok v pôvodnom stave.
Tovar je potrebné vrátiť nenosený a nepraný, v pôvodnom obale so všetkými príslušnými štítkami. V opačnom prípade si vyhradzujeme právo odmietnuť takéto vrátenie v súlade s našimi obchodnými podmienkami. 

Z hygienických a zdravotných dôvodov je vrátenie nasledujúcich položiek obmedzené:

- Neakceptujeme vrátenie náušníc
- Plavky je možné vrátiť iba vtedy, ak nebolo odstránené ochranné tesnenie.
- Topánky je možné skúšať iba v interiéri

 

1. VÝMENA / HODNOTA POUKAZU

1.1. VÝMENA

Pokiaľ prijatý tovar nezodpovedá vašej veľkosti, máte možnosť tovar vymeniť za väčšiu / menšiu veľkosť alebo za akýkoľvek iný tovar z našej webovej stránky www.fenzy.sk

Tovar, ktorý chcete vymeniť, je možné vrátiť do 14 dní od prijatia balíka.

Ak chcete položku vymeniť, informujte o tom do 14 dní od prijatia balíka našu zákaznícku podporu, ktorá vám poskytne podrobné pokyny na výmenu položky.

Napíšte nám na: info@fenzy.sk


1.2. POUKAZ

Pokiaľ vám prijatý tovar nevyhovuje a nechcete zaň v súčasnej dobe dostať náhradu, môžete si vybrať možnosť poukazu v hodnote vrátenéj položky/položiek, ktorý môžete použiť pri nasledujúcom nákupe.

Ak chcete získať poukaz, vo výmennom formulári vyplňte pole, „Chcem dostať poukaz". Poukaz dostanete e-mailom.
Balíček pošlite na adresu: 

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Tu si môžete vytlačiť štítok so spiatočnou adresou balíka.

Viac o našich podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných podmienkach.

 

2. REKLAMÁCIA

Ak ste obdržali nesprávny alebo poškodený tovar, ospravedlňujeme sa. Vašu sťažnosť vyriešime čo najskôr.

V prípade, že ste dostali nesprávnu položku, kontaktujte našu zákaznícku podporu na emailovú adresu info@fenzy.sk

V prípade, že ste obdržali poškodený tovar, pošlite prosím fotky poškodeného / chybného tovaru na našu zákaznícku podporu na info@fenzy.sk

 

3. VRÁTENIE PEŇAZÍ

V prípade, že vám objednávka nevyhovuje a rozhodnete sa pre vrátenie peňazí, môžete ju vrátiť na našu adresu prostredníctvom akejkoľvek doručovacie služby.

Pri vrátení objednávky bohužiaľ nehradíme poštovné náklady, preto vám odporúčame zvoliť najlacnejší spôsob doručenia s možnosťou sledovania balíka.

NEAKCEPTUJEME vrátené zásielky s platbou pri dobierke

Nevyberajte prosím službu bez sledovania zásielky a nechajte si doklad so sledovacím číslom balíka, do doby než vám vrátime kúpnu cenu.

Ak vraciate tovar z dvoch alebo viacerých rôznych objednávok, nezabudnite do formulára pre vrátenie napísať čísla všetkých vrátených objednávok.

Tu si môžete vytlačiť štítok so spiatočnou adresou balíka

Kúpnu cenu vám vrátime do 14 pracovných dní od doručenia balíka do nášho hlavného skladu v Slovinsku.

Ak ste za svoj balík zaplatili pri dobierke alebo kreditnou kartou, napíšte prosím číslo účtu v tvare IBAN (pozri príklad IBAN nižšie) a údaje o majiteľovi účtu do formulára pre vrátenie priloženého k balíku (meno, priezvisko a adresa majiteľa účtu, ktorého IBAN ste uviedli).

V prípade, že zadaný IBAN je nesprávny, môže byť proces vrátenia peňazí predĺžený.

Náklady na bankovú transakciu v prípade vrátenia peňazí hradí spoločnosť Intek d.o.o. a sú pre vás zdarma.

Ak nám poskytnete nesprávny IBAN, budú zákazníkovi pri opätovnom prevode účtované náklady na opakovanú transakciu (5 EUR). Ďakujeme za pochopenie.

Balík nám môžete vrátiť na nižšie uvedenú adresu:

INTEKO D.O.O. (FENZY)

MIRCE 14

5270 AJDOVŠČINA

SLOVENIA

Prosíme, starostlivo si prečítajte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho k balíku.

Tu si môžete vytlačiť štítok so spiatočnou adresou balíka.

Viac o našich podmienkach si môžete prečítať vo všeobecných podmienkach.

Súhlasím

aby webová stránka Fenzy.sk používala cookies, aby umožnili oveľa lepšie prehliadanie bez ukladania osobných údajov.